همه چیز درباره بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ عجیب ترین گوشی قرن جدید

مدیر سایت
6 شهریور 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بررسی ناتینگ فون ۱

معرفی کامل گوشی ناتینگ فون ۱

گوشی تلفن همراه به جزو جدانشدنی از زندگی روزمره در دنیای امروزی تبدیل شده است. شرکتهای بسیاری در این زمینه در حال رقابت هستند که طرفداران خود را سالانه به سمت خود روانه می‌کنند. برخی از این برندها به عنوان پرچم داران تولید گوشی موبایل شناخته می‌شوند و برخی دیگر در دسته تولید کنندگان گوشی میان رده قرار می‌گیرند. چند سالی بود که برند جدیدی به لیست غول های بزرگ تولید کننده انواع تلفن هوشمند موبایل اضافه نشد؛ اما امسال برند ناتینگ در یک اقدام ساده و در عین حال جنجالی، گوشی ناتینگ فون ۱ به عنوان اولین گوشی تولید شده از این برند را معرفی کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ بپردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بررسی ناتینگ فون ۱

 

گوشی ناتینگ فون ۱ | یک عجیب جذاب!

در نگاه اول، وقتی به گوشی ناتینگ فون ۱ نگاه می‌کنید متوجه شباهت بسیار زیاد آن با گوشی های برند آیفون خواهید شد. شکل ظاهری این گوشی به گوشی آیفون شباهت بسیاری دارد اما در نرم افزار، ویژگیهای داخلی و همینطور شکل ظاهری، تفاوت های فاحشی میان گوشیهای تولید شده در این دو برند وجود دارد. در بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ گه توسط منتقدان و تحلیل گران این صنعت انجام شده است، گوشی ناتینگ فون ۱ یک گوشی درجه یک در گروه گوشی های موبایل میان رده است که با قیمت گوشی های پرچمدار به فروش می‌رسد!

بررسی ناتینگ فون ۱

بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ به لحاظ ظاهری

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم، در بررسی اولیه گوشی ناتینگ فون ۱ به شباهت بسیار زیاد آن به گوشی های آیفون پی خواهیم برد. اما وقتی در ظاهر این گوشی جذاب و عجیب دقیق شوید، متوجه تفاوتهای آن خواهید شد. مهم‌ترین مشخصه ظاهری گوشی ناتینگ فون ۱، شفاف بودن پشت آن و مشخص بودن استراکچر داخلی تشکیل دهنده سخت افزار گوشی موبایل است. به علاوه، پشت این گوشی از چند ال ای دی جذاب تشکیل شده است که نور بسیار جذابی دارند.

بررسی ناتینگ فون ۱

گوشی ناتینگ فون ۱ در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است که ساختار داخلی آن در رنگ سفید مشخص‌تر است. گوشی ناتینگ فون ۱ موفق به اخذ تاییدیه IP53 شده است که آن را در برابر گرد و غبار و همچنین پاشش قطرات آب مقاوم خواهد کرد. فراموش نکنید که این گوشی موبایل، دارای تاییدیه IP67 نبوده و در نتیجه کاملا ضد آب نیست. صفحه نمایش هر دو رنگ گوشی ناتینگ فون ۱، خاکستری و مشکی است و حسگر اثر انگشت آن بر روی صفحه نمایش و با دقت بسیار بالا قرار دارند.

بررسی ناتینگ فون ۱

  • ابعاد گوشی ناتینگ فون ۱: 159.2 میلیمتر ارتفاع در 75.8 میلیمتر عرض و 8.3 میلیمتر ضخامت
  • وزن گوشی ناتینگ فون ۱: 194 گرم
  • جنس بدنه: پشت و جلوی گوشی موبایل از شیشه گوریلا گلس شماره 5 ساخته شده است و فریم آلومینیمی دارد.
  • وظیفه LED: نمایانگر نوتیفیکیشن، روند فرایند شارژ شدن گوشی و دوربین آن است.

بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ به لحاظ نرم افزاری

در بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ به موارد زیر توجه کنید. ویژگی‌های کلی این گوشی موبایل، عبارت از موارد زیر خواهد شد:

صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون ۱ یک پنل 6.55 اینچی OLED است که می‌توان 1 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل داشته و نسبت تصویر 20 به 9 است. ماکسیمم تراکم قابل نمایش تراکم 402 پیکسل در اینچ است.

بررسی ناتینگ فون ۱

دقت رنگ این گوشی در بررسی گوشی ناتینگ فون ۱، در دو حالت پیش فرض و استاندارد تقسیم بندی می‌شود. امکان تنظیم دمای رنگها نیز وجود داشته و در هر دو حالت، نمایش رنگها در دقت بسیار بالایی خواهد بود.

باطری گوشی گوشی ناتینگ فون ۱ درست همانند گوشی سامسونگ گلکسی A52s بوده و 4500 میلی آمپرر ساعتی است. به بیان دیگر، در هر بار شارژ کامل این گوشی، شما خواهید توانست به مدت 15 ساعت و 41 دقیقه با گوشی وب گردی کنید! به علاوه در حالت آفلاین این امکان را خواهید داشت تا به کمک گوشی ناتینگ فون ۱، 20 ساعت و 27 دقیقه فیلم ببینید!

بررسی ناتینگ فون ۱

اسپیکر گوشی ناتینگ فون ۱ بسیار قوی هستند و 1 اسپیکر مکالمه در بالا و 2 اسپیکر پخش در بخش پاینی گوشی و کنار ورودی شارژر قرار دارد. کیفیت صدای پخش شده از اسپیکرهای گوشی ناتینگ فون ۱ متوسط است.

بررسی ناتینگ فون ۱

نرم افزار گوشی ناتینگ فون ۱ بسیار شبیه به اندروید خام است. اگر بخواهیم به بررسی نرم افزار گوشی ناتینگ فون ۱ بپرزدازیم، متوجه خواهیم شد که شباهت بسیاری به گوشی های پیکسل برند گوگل دارد.

چرا باید گوشی ناتینگ فون ۱ بخرم؟

طبق بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ یک گوشی قدرتمند با باطری قوی و رابط کاربری مناسب است. این گوشی با اولین ورود خود توانسته است تا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. بنابراین می‌توان به آینده‌ی روشن آن اعتقاد داشت.

بررسی ناتینگ فون ۱

چرا نباید گوشی ناتینگ فون ۱ بخرم؟

قیمت گوشی ناتینگ فون ۱ در مقایسه با کارایی و کیفیتی که دارد، کمی بالاتر از حد معمول است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید، گوشی ناتینگ فون ۱ برای شما مناسب نخواهد بود.

گوشی ناتینگ فون ۱ در کدام رده گوشی ها قرار می‌گیرد؟

طبق بررسی گوشی ناتینگ فون ۱، این گوشی یک تلفن هوشمند در گروه گوشی های میان رده است. البته می‌توانیم با قطعیت بگوییم که این گوشی در لیست گوشی های میان رده، جایگاهی بین 3 گوشی اول خواهد داشت. اما قیمت تعیین شده برای آن، در گروه گوشی های پرچم دار قرار دارد. علت این مسئله هم، ایده جدید و جذابی است که در طراحی صفحه پشت گوشی و نورهای ال ای دی روی آن می‌باشد.

بررسی ناتینگ فون ۱

قیمت گوشی ناتینگ فون ۱ چقدر است؟

قیمت در نظر گرفته شده برای فروش گوشی ناتینگ فون ۱ 450 یورو است. در این رنج قیمت، برند ناتینگ، رقبای بسیار قدرتمندی در کنار خود دارد که خود این مسئله می‌تواند به عنوان یک ریسک بالا در نظر گرفته شود. سوالی که پیش خواهد آمد این مسئله است که آیا طبق گوشی ناتینگ فون ۱، این گوشی شانسی برای ورود به بازار پر از رقابت گوشی موبایل در این رنج قیمت و با این کیفیت خواهد داشت یا خر؟ هیچ چیز معلوم نیست! زمان پاسخ این سوال را به ما خواهد داد. همانطور که 20 سال پیش نمی‌توانستیم حدس بزنیم که روزی نوکیا از بازار گوشی موبایل حذف خواهد شد یک برند جدید چینی با نام شیائومی سهم بسیار زیادی از فروش گوشی موبایل در جهان را به خود اختصاص خواهد داد، در مورد آینده گوشی ناتینگ فون ۱ هم نمی‌توان هیچ نظر قطعی ارائه کرد!

با مراجعه به سایت والاتل، خواهید توانست تا اطلاعات تکمیلی بیشتری جهت بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ کسب نمایید. در صورتی که قصد خرید گوشی ناتینگ فون ۱ با بهترین قیمت را داری، پیشنهاد می‌کنیم تا سری به سایت والاتل بزنید و یا از طریق شماره‌های تماس به صورت مستقیم با کارشناسان متخصص والاتل در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.