بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

مدیر سایت
12 دی 1402
بدون دیدگاه
15 دقیقه زمان مطالعه

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان کدام است؟ به خوبی پیداست که تنوع گوشی‌های موبایل در رنج قیمت 4 میلیون بالاست. برند‌های بزرگی مانند سامسونگ، شیائومی، آنر، نوکیا و هوآوی سعی دارند گوشی‌هایی باکیفیت بالا را در رده قیمت مناسب عرضه کنند. با نگاهی به محصولات میان‌رده‌ی این برند‌ها می‌توانید تنوع بسیار زیادی را مشاهده کنید.

در ادامه مطلب به شما گوشی‌هایی تا 4 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم و نحوه چیدمان لیست نیز از قیمت زیاد به کم است. اگر قصد خرید گوشی 3 میلیونی را دارید به محصولات انتهای لیست مراجعه کنید.

گلکسی A04s نسخه 32/3 گیگابایت

در حالی که گوشی A05s وارد بازار شده ولی هنوز هم نسل قبلی ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی سامسونگ از صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد که تا ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. فریم و قاب پشتی گوشی پلاستیکی است و روی آن هم شیشه‌ای خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی از وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که خیلی ها به دنبال پخش عمده گوشی سامسونگ هستند.

گوشی گلکسی A04s با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI Core 4 راهی بازار شده و از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در مدل‌هایی با ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند. سه دوربین پشت هم برای این محصول در نظر گرفته شده که دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. برخورداری از حسگر تشخیص اثر انگشت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم ویژگی‌های جذاب این محصول به شمار می‌رود.

جی پلاس X20 نسخه 128/4 گیگابایت

جی پلاس ایکس 20 یکی از گوشی‌های این برند ایرانی است که مشخصات مناسب و خوبی به نسبت بازه قیمتی دارد و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قدرت سخت افزاری این گوشی توسط تراشه مدیاتک هلیو G37 تأمین می‌شود و شما در انجام کارهای معمول و ساده و همچنین اجرای بازی‌های سبک با مشکلی مواجه نخواهید شد. Gplus X20 از ابتدا با اندروید 12 روانه بازار شده که یک نکته مثبت به حساب می‌آید.

بخش روبرویی این مدل میزبان یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ است. این پنل حدود 82 درصد از نمای روبرویی را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند تا محتوا حس روان‌تری داشته باشد. دوربین اصلی این گوشی اقتصادی سنسوری 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین عمق میدان و ماکرو 2 مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کنند. وظیفه تغذیه کردن جی پلاس X20 برعهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی است.

نوکیا C31 نسخه 128/4 گیگابایت

یکی از گوشی‌های با کیفیتی که می‌توانید تا ۴ میلیون تومان خریداری کنید، نوکیا C31 نام دارد. این گوشی نوکیا به تراشه Unisoc SC9863A مجهز شده که عملکرد مناسبی را در پردازش‌های روزانه ارائه می‌دهد.

گوشی نوکیا C31 از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و از صفحه نمایش ۶٫۷۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل برخوردار است. این گوشی نوکیا سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسل و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو دارد. گوشی نوکیا C31 به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز شده و باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد.

گلکسی A04e نسخه 64/3 گیگابایت

یکی از گوشی‌های اقتصادی‌ سامسونگ همین A04e است. این کهکشانی 188 گرمی طراحی ساده و آشنایی دارد و به روی قاب پشتی آن که از جنس پلاستیک است دو لنز دوربین با طراحی دایره‌ای شکل دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است و دوربین تشخیص عمق میدان از سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این بخش را کامل می‌کند و این گوشی اقتصادی از لنز فوق عریض برخوردار نیست.

قاب روبرویی گوشی میزبان یک پنل 6.5 اینچی از نوع PLS LCD است که حدود 82 درصد از فضای روبرو را به خود اختصاص داده و از رزولوشن 1600 در 720 استفاده می‌کند. در نتیجه این رزولوشن در هر اینچ 270 پیکسل قرار گرفته و نرخ نوسازی نیز طبق انتظار 60 هرتز است. کره‌ای‌ها در بخش سخت افزاری به سراغ چیپست 12 نانومتری هلیو P35 رفته‌اند، تراشه‌ای که قدرتی کم و بیش یکسان با اگزینوس 850 دارد و می‌تواند بدون مشکل از پس کارهای روزمره بربیاید. باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و One UI 4.1 بر پایه اندروید 12 از دیگر ویژگی‌های این کهکشانی هستند.

جی پلاس Q20s نسخه 64/4 گیگابایت

یکی از گوشی‌های جدید شرکت جی پلاس همین Q20s است، گوشی که چیدمان دوربین‌های خود را از ایفون‌های پرو شرکت اپل الهام گرفته و سازنده ایرانی تلاش کرده تا گوشی شبیه به ایفون 12 پرو یا 13 پرو تولید کند. فارغ از بحث طراحی یکی از مزیت‌های بزرگ این گوشی نسبت به سایر رقبا را می‌توانیم استفاده از شیشه در قاب پشتی عنوان کنیم، اتفاقی که باعث می‌شود گوشی کیفیت ساخت بهتری داشته باشد و هنگام در دست گرفتن حس مرغوبیت بیشتری را انتقال دهد.

برای این مدل یک پنل 6.5 اینچی IPS با رزولوشن HD+ در نظر گرفته شده که از نرخ نوسازی 60 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند و نسبت مرسوم 20 به 9 دارد. کیفیت این نمایشگر مانند دیگر رقبا کاملا پایه‌ای است و نباید انتظار خیلی زیادی از آن داشته باشید. جی پلاس Q20s از تراشه هلیو G25 قدرت می‌گیرد و خوشبختانه به دلیل جدید بودن از همان ابتدا از اندروید 12 استفاده می‌کند.

این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین عمق میدان و ماکرو 2 مگاپیکسلی، این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. ناگفته نماند که دوربین سلفی این محصول نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. انرژی مورد نیاز این گوشی اقتصادی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند و درون جعبه هم آداپتور برای شارژ گوشی دیده می‌شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.