بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

مدیر سایت
12 دی 1402
بدون دیدگاه
17 دقیقه زمان مطالعه

برای خرید یک گوشی مناسب که امکانات نسبتا خوبی هم داشته باشد نیازی نیست تا حتما هزینه زیادی را صرف کرد. هم اکنون گوشی‌های مختلفی راهی بازار شده‌اند که با قیمتی بسیار مناسب، امکانات خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. البته در بازه‌های قیمتی مختلف می‌توانید گوشی‌های متنوعی را مشاهده کنید که هر کدام آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ اما اگر به دنبال بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان می‌گردید، این مطلب مجله والاتل را دنبال کنید. به احتمال زیاد می‌توانید بهترین گوشی تا 5 میلیون 2023 را از فروشگاه والاتل تهیه کنید. قیمت روز گوشی های موبایل را می‌توانید در صفحه لیست قیمت موبایل والاتل ببنید.

بهترین گوشی‌ها تا 5 میلیون تومان

در ادامه به شما گوشی‌هایی در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون را معرفی می‌کنیم که بیشترین ارزش خرید را دارا هستند تا شما بتوانید بسته به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. ناگفته نماند که تقریبا تمام گوشی‌های معرفی شده در ادامه نسخه‌های مختلفی از نظر میزان حافظه داخلی و حافظه رم دارند و باید با توجه به بودجه خود نسخه مورد نظر را خریداری کنید. پس اگر در ادامه با گوشی مواجه شدید که قیمت آن بیشتر از 5 میلیون تومان است یک نسخه از آن گوشی وجود دارد که در بازه قیمتی مورد نظر ما قرار بگیرد.

گلکسی A14 نسخه 64/4 گیگابایت

در حال حاضر گوشی A14 یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های حال حاضر سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی که در اوایل ۲۰۲۳ راهی بازار شد از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی بهره می‌برد. گوشی A14 به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی LCD مجهز شده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی سامسونگ با اندروید ۱۳ راهی بازار شده و از رابط کاربری One UI Core 5 استفاده می‌کند. رابط کاربری One UI امکانات جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی A14 به تراشه مدیاتک Helio G80 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این گوشی در مدل‌‌های مختلفی راهی بازار شده که از نظر میزان رم و میزان حافظه داخلی با هم تفاوت دارند.  البته که این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی A14 سه دوربین پشت دارد. دوربین پشت با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۱۳ مگاپیکسل دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حسگر تشخیص اثر انگشت هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.

ریلمی Narzo 50 نسخه 128/4 گیگابایت

گوشی‌های ریلمی در بازار کشور موجودی کمتری نسبت به دیگر برندها دارند ولی در کل این محصولات مشخصات خوب و ارزش خرید بالایی را ارائه می‌کنند. ریلمی Narzo 50 دارای نمایشگری 6.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD+ است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش موفق شده حدود 85 درصد از فضای روبرویی را در اختیار بگیرد که اتفاق مثبتی برای این بازه قیمتی به حساب می‌آید.

این مدل از تراشه هلیو G96 قدرت می‌گیرد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد. قسمت پشتی این گوشی میزبان سه دوربین اصلی، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 50، 2 و 2 مگاپیکسلی است و در قسمت روبرو نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی دیده می‌شود. این گوشی از حسگر اثر انگشت هم برخوردار است که در سمت راست و به صورت یکپارچه با دکمه پاور دیده می‌شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.