رندرهایی رسمی گوشی های پوکو X6، X6 Pro و M6 Pro 4G به بازار آمدند

مدیر سایت
12 دی 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

کمپانی پوکو به زودی 3 گوشی جدید خودش را وارد بازار جهانی می‌کند. گوشی‌های پوکو X6 و M6 Pro 4G به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز شدند که میزان نمایش نور و رنگ هم در آن‌ها به طرز مشهودی نسبت به نسل قبلی افزایش پیدا کرده است. از طرفی دیگر گوشی Redmi K70E که زاده کشور چین است، هم قرار است با نام POCO X6 Pro راهی بازار جهانی شود.

همانطور که از قبل هم گفته شده بود، شیائومی قصد دارد تا از سری ردمی نوت 13 در چند روز آینده 2024 در هند رونمایی کند. از این سو پوکو هم قصد دارد تا گوشی پوکو ام 6 پرو 4G را در مقایسه با POCO X6 با رنگ‌های بیشتری روی میز کار بیاورد. گوشی POCO X6 Pro با جعبه و جمع‌بندی بهتری قرار است از چین به سایر دنیا عرضه شود.

رندرها و عکس های رسمی پوکو X6 و X6 Pro

چیزی که به نظر می‌آید، این است که گوشی پوکو ایکس 6 به نظر می‌رسد که تغییر برند داده شده همان گوشی Redmi Note 13 Pro 5G است که احتمالا در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به دست کاربرانش می‌رسد. در ارتباط با بخش حافظه داخلی هم اینطور گفته شده که به احتمال خیلی زیاد هم قرار گذاشته شده تا پوکو X6 حداقل با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی آماده فروش شود.

خبرهایی بر این اساس هم تا به امروز به گوش رسیده که POCO X6 Pro همان گوشی ری‌برند شده یا به زبان فارسی تغییر برند یافته گوشی ردمی کا 70 ایی است (Redmi K70E) که ماه گذشته مراسم رونمایی از آن در چین برگزار شد. همچنین در مورد حافظه داخلی هم تا به اینجای کار، بحث‌ها به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ختم شده‌اند. با توجه به عکس‌های منتشر شده هم 3 رنگ مشکی، خاکستری و زرد تا به امروز برای POCO X6 Pro لو رفته‌اند.

رندرها و تصاویر رسمی POCO M6 Pro 4G

سومین گوشی که در اولین روز از 2024 از آن به صورت رسمی رونمایی شده؛ گوشی پوکو ام 6 پرو با پشتیبانی از اینترنت 4G است. احتمال خیلی کمی وجود دارد که این گوشی به بازاری غیر از چین مثلا بازار هند هم راه پیدا کند.

تصاویر هم حاکی از این هستند که پنل پشتی POCO M6 Pro 4G با 3 رنگ مشکی، آبی و بنفش پوشیده شده است. این گوشی هم تغییر برند داده شده Redmi Note 13 Pro 4G است. میزان رم و حافظه داخلی هم مانند مدل‌های قبلی 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.